FAQ / VRAGEN

Om hoe laat wordt de attractie geleverd of opgehaald ?
Dit gebeurt in overleg met de klant, we kunnen uiteraard niet bij iedereen even vroeg leveren of even laat komen afhalen. We proberen steeds ons best te doen om rekening te houden met de klant zijn wensen en dit tot het mogelijke.

Wanneer betaal ik ?
De betaling van de huur en de borg gebeurt contant bij levering tenzij anders overeengekomen is tussen D&W en de klant.

Wat te doen bij regen ?
  - Bij lichte regenval, springkasteel opgeblazen laten.
  - Indien het toch moet uitgeschakeld worden (bij hevige regen, -wind en onweer): de stroom uitschakelen en de muren en torens naar binnen plooien zodat er niet teveel water in kan lopen.
Indien het toch open in de regen blijft liggen dan sijpelt het water in het binnenste en ontstaat er schade aan de springkastelen die door de huurder betaalt dient te worden.

Wat als er slecht weer voorspelt wordt ?
  - Bij ons is het steeds mogelijk om een slecht weer verzekering af te sluiten.
  - Wat betekent dit ?
Indien u bij ons een boeking plaatst kunt u bij vooraf betaling van 10 € bijkomend op de huursom een slecht weer verzekering afsluiten. U heeft dan de mogelijkheid om nog te annuleren tot 's morgens 7u van de dag van de huur zonder het huurbedrag te hoeven betalen.

Kan de klant zelf de springkastelen komen afhalen ?
Neen, het is niet mogelijk om het springkasteel zelf af te halen of terug te brengen.
In de huurprijs is het leveren de eerste 20km gratis. Vanaf de 21ste km is elke bijkomende km 0,45 €.